Thursday, March 24, 2011

alhamdulillah the end !!!

yeyeyeye. exam suda tamat. alhamdulillah syukran syukran. in 3 days ni kepala otak aku sumpah pusing  and now time to fun darling.haha. kesebabkan aku excited sgt exam nk abes ,  aku lupe today ade exam seni jugak !then ble dah lupe tuu ,mmg  ta baca lah buku seni. sebaris ayat punn aku ta baca !  dapat tahu punn time recesss apabila besties aku bgthu. dan dan tu jugak mata terbeliak bak dracula sebab suprise sgt ble dapt thu pasal tuu then kelam kabut seperti org tngh mencirit mencari buku seni and the end aku ta baca pun. tapi  alhamdulillah i can do it well :)





 aku tersangat lah sedar yang muke aku bak tupai tengah terkejut. dan besties aku bak muke mirah musa tngah bersedia depan camera..sumpah miss this moment. even kau dah jadi *student pandai* aku ta pernah ke tepikan kau doh. aku penah ke keep secret dgn kau . ta penah kann . so  u still important to me. 


p/s :  exam belum the end lagi. nuhh! ada lagi menunggu. pmr !

No comments:

Post a Comment