Wednesday, March 23, 2011

gendut aku wish kau dah lama kann .so no need wish to you again .haha.aku tersangatlah memohon keampunan sebab wish melalui  tingkap  sahaja. selalunye wish only kt fb je kann. tak face to face kann. tapi  this year face to muka kann  cuma hanya tingkap je yang memisahkan kita kann. tahun lepas ta de present so mcm lah biasalah tahun ni pun  ta de lah. kau jangan nangis pula! haha.
tapi aku bagi cupcake tomel. ada jugak aku bagi kannn daripada ta de



only cupcakes blue. aku ta thu favourite colour kau sayang, aku tekan then upload je.so nur amirah binti musa happy besday gendut. selamat hari tua.semoga berkekalan gendut. aku tahu besday aku  nanti nk cupcakes besar punye. aku nak betol betol punye. boleh rasa punye, boleh sentuh punye. wana purple punye tau ! tape lah cupcake kecil punn boleh, nanti mintak besar ta dapat pulak lebih bek cutecute je kann. 


                                                                   happy birthday
                                                  gendut









No comments:

Post a Comment