Monday, April 18, 2011

kenduri awesome !

haha. ye sememangnye saya tersangat miss blog ini. dan ye saya sememangnye busy.oke now saya ta busy so saya nak update blog ni. alright ! 2 april 2011 awesome day becoz saya ada kenduri yg sgt  awesome dan saya ta dpt  pegi besday nad :(

hari tuu mmg sgt happy dan excited gler . sebab dapt meet bapak sedara mak sedara sepupu sepapat, semua dapat berkumpul hari tuu jgak. dan mereka sngat sporting dan mak cik mak cik ku smua excellent dalam sesi mengumpat dan bergosip dan menjadikan kenduri tuu sgt awesome.  dan sgt funny ble time capture capture .smua pelik face tertonjol .hhahaha.







 emmm..ini bapak sedara. yeee..



no work find work .haha. nmpak jerawat tu penegasaan di situ muke  mmg     sgt ta clear



 
i like this pic. hoho. look look. comel kann dua  bodyguard aku  ni.


the ends.only this.
thanx tegok gmbar yg macam karipap masam.
heeeee

No comments:

Post a Comment