Saturday, May 21, 2011

cerita tak ber-episod

 perhatian kpd awk disana gmbar ni tade kene mengena awak tau !

assalamualaikum, hye.
kali ni saya ta rindu kat awak lah blog :)
saya busy sgt,
ta sempat nak rindu kat awak,
maaf maaf .
pn.maheran suruh saya martabatkan bahasa saya.
oleh itu saya telah menggunakan perkataan ` saya awak' 
 jadi sila muntah dgn sopan kepada sape yang mula loya.
jadikan pekak kan telinga, tutup mata
ehh ,bukan tutup mata lah ( smbil mengedik )
hanye sekadar menghiraukan perkataan itu shj
dan sila mengutuk saya secara diam2.

 

auch !
see  !
dah mengedik kata sakit.
kecoh kann.
sterika je pun.
saya mmg gedik bila sakit
sifat tuu semula jadi yee. jadi kalo 10 kali  saya sakit
10 kali lah  saya gedik.
jadi trima shj kegedikkan saya ni
kepada para mengumpat profesional perhatian !

------------------------------




No comments:

Post a Comment