Saturday, April 23, 2011



oke.kau ingat kau comel letak gambar ni.
euww , plezz..


assalamualaikum,hye
 hiraukan pic yang mengaburi mata anda itu
 jika anda pandang  ia akan membawa padah.
heeee..

open book test '-----'
adakah pelik OBT ni ?? 

oke.
mmg sgt pelik bila
ayah  pelik sekolah aku ada exam mcm tuu..
then ibu ckp` ta penah  ibu exam mcm tuu ' ..
 ada pulak yg menyampuk
` ape ke jadah exam mcm tuu bek ta yah exam'..

hello !!!

sekolah saya hebat
sekolah kau ada . tak ada.




lagi hebat bila guru besar warning  sape yg tido dlam klas time exam, dasyat !
pikir die hnye joke joke saje,
tapi seriously die  masok kelas aku terus menjerit
then amek nama yg sape yg membute tuu,
what the cat ..
nasib aku dan ika hnye ondway shje.
tapi ta kan lah kiteorg  nk temenung setengah jam , smpai abes exam
CEKODOKDOK BTUL  !



p/s:  senah btul guru besar aku tuu.
ala leha ! :p









No comments:

Post a Comment