Monday, March 7, 2011

titew loving loving kamuu tahuu .

nur amera nfa . syg kamuu. kamu jgn lupe meera tau( dgn mimik muke yg telalu menyayat hati haha )  aku nk nangis ble kamuu ta ade . weawaeawae  :(  









nurul farah atiqa . ilove her so much. she like my sister, my bf and dunt worry sometimes die akan menjdi mak sementara aku . haish polak ! hehe. die second diary aku. ade je cter ble bersama . aku ta phm btol. haha. sometimes smpai ta sbar nk jmpe kt skula. abes semua cter kteorg bukak.  hobi we all  begosip mengutuk dan membuli.  mmg malang lah sape yg kene kutuk mmg abes abesan lah kteorg mengutuk . but kteorg hnye mengutuk  tidak membenci . adelah jgak benci benci . suke hati kteorg lah . kesah pulak. kteorg sekepala . tapi aku ta hott sehott budak ni. tapi aku ta de problem sepoblem gadis ni.  budak hott beselah . laki bebaris hah.  tapi die mmg setia punye olang . ta pecaya cpel lah dgn die . gerenti syg  korang abes  kt die, copp  aku ta promote die oke . aku hnye bekongsi maklumat ttng die. heee.  cube anda perhatikann, die senyumm comel kann,  andand die ni kalau og puji die mmg bantah abes lah so anda disunat kann utk memuji sidia. mmg muluut aku ni dah kreem  puji. . aku ta paham btol . :) iloveeeeu ketat ketat.




nmpak ta mke minah ni tngh blur . hah ni lah syg gendut aku .haha. nur amirah musa aka myrafai .hee. shhh, anda silent tau . jgn kecoh kt bdak  ni pasal nme yg aku rekacipta sesedap mulut karipap aku. heee. aku kenal thun lepas . ehh, aku dah lame dah kenal, tapi thun lepas distiharkan sbgai besties .  myra dulu ta suke aku. die ckp aku bajet, ade aku kesah . haha. tuu  dulu.tapi sekarang tegok kami mcm maner,, syg menyayangi tau , muahh muah lagi. korang ade ? ta de!.
bak abg aku kata dia ni pemdiam  . cehh, dan dan je. ble join je  dgn aku  jgn risau die lgi hott dri aku.dan gangster kt fb yee. ade je budak nk fight dgn die
sumpah die lawa dri aku sekrang. dan die dah ade  balak tanpa pengetahuan . OMG . smpai hati.
tapi tape . aku tetap syg kau laju laju. <3






nur fazliana bt bahrain. haha. die jgak termasuk dlm senarai pendek yg aku loving loving ni. haha. sumpah aku ckp kesebabkan hasutan setan aku benci die dulu  tahap gaban kot. tapi ble dah kenal die ni dgn lebih mendalam. die lebih more dan more matang daipada aku .  even minah ni perangai  annoying seperti aku tetapi die  personaliti die totap muslimah. jgn risau die lagi tomel dari aku. haha.  and aku cinta kamu kuat kuat <3






azhar yazid .==  ta manyak cter pasal die . only a litter bit lol :D  die PA aku .haha . sesedap karipap je aku gelar die . lantoklah , kesah plak aku. aha.  die adalah besties boyz aku ,  yg suka nk mengali maklumat pasal *tuttt* ( ta boleh taip nme budak tuu , nanti ta pasal2 aku kne saman ) . sometimes mmg agak polak   dgn die dan sometimes agak funny dgn  die dan sometimes mmg cannot  keep secret dgn die .yeee. haha .aku ta syg kau sikit je <3 . heee . * aku no no becinta dgn die *




 

sofeacap. aku taip nme tuu becoz takut ta kenal sofea mner. dunt angry angry ma. chill suda :D
haha. sofea sgt cumel , sgt lawa dan sgt keding yee. thats why lah budak hott punn mau die. aku yg comel molek ni punn ta de yg bekenan dgn aku. haha joke sudah . and now dia dgn aku suda bukak secret masing2 dan thats mean  we are closest now. aku cayang kamu banyak banyak <3







muke yg teramat lah comel plus gemokk pluss tembam pluss bajett. firdaus aka pau aka choko. die adalah classmate aku , monitar yg ta bertanggungjawab dan suke buat lawa bodoh yg bt aku nk teranjang die.haha. tanpa kau sunyi sepi kelas 3 murni danade kau kecoh 3 murni . aku benci kau setengah sahaja <3

No comments:

Post a Comment