Tuesday, March 8, 2011

boring coming back :(

assalmualaikum dear. whats up guys! how are you  sayang! miss me ? ouwwhh, sweetnye .
ade aku kesah ?
haha. boring boring boring .
aku sgt kebosanan!  anda ada 24 jam utk membuat aku
gembira
happy
tersenyum
and funn !
and now u can start to thinking !
nmpak nmpak mcm ni lah budak yg dalam kebosanan.
ta thu nk buat apa. melalut lah sorang sorang dlm blog.

 

 
 meera nfa kalau dah boring mmg mcm ni. dengan ank org punn jadi.
 
 
mcm ni lah kalau dah ada camera plus boring.
mcm ni lah rupenye.
 
 
 
 kami serasi bila boring .
 
 
 

ank asuhan ibu aku ni mmg excellent bab capture2 ni


thank you to anak asuhan ibu becoz menemani aku sdg kebosanan. dan trima kasih to teddy bear abg shalau. dan  i m sorry abg sharul sbb amek teddy kesayanganmu tanpa memberitahu dirimu .heeee.

No comments:

Post a Comment