Tuesday, February 8, 2011

I`m back .



so long  aku ta update blog ni,, oleh kerana masalah teknikal . haha . act,aku lupe pswd .ahaha. so now and sekarng aku nk ceriakan , harumkan blog yg dah lame terbiar tanpa aku. hey, sebelum ni ceria ke ???
so thats why , lah aku nk  harumkan blog ni balik . oke. kalau dulu , dulu lah kann , sumber inspirasi  aku nk mencipta blog ni , irini nadia yg ade gigi arnab tuu . tapi skang dah tukar . msok thun bru harus lah tukar . so now sumber inspirasi aku , fatin liyana . mmg teramat amat lah hot skang . even die bertudung puunnn ,die still lagi style and stylo gler abes lah .  so drpd situlahh  aku minat nk terjun dlam bidang nii. haha. then, dah lah adek die hensem . kalau aku jdi adek ipar mmg secocok lah. hah ! jap jap aku lupe, ade someone lg yg aku suke gler blog die. nisa kay !fashion die mmg up2date lah.




fatin liyana
 hah! ni lah sumber kebahagian aku . mmg style lah. then yg bt aku tertarik dgn pic ni becoz of  wana bju ,tudung,  nmpk sweet. tabik gler lah sebab brani padan kan wana . then i can see natural face .ta control . but ade something yg aku rse ta perlu nk pkai sgt . maybe contact lens . even nmpk gorgeous sekalipunn , too me die ta natural , why must pkai contact lens . tuhan dah kurniakan sepasang mata  yg smpurna so tang situ je lah  yg menyampah. its okey tuu hal die , bkan aku . yg penting kau hott fatin .  and now kau dah famous . tahniah !  about nisa kay next entry . chowwww , dulu der . loveuu <3

No comments:

Post a Comment