Saturday, February 19, 2011

biar lah syg



Perlu ke aku ingt pasal kau? perlu sgt ke aku menangis sbb kau ? hargh! ta perlu lah kott, yess , today is very beautiful day . sedih plus kecewa plus nk nangis plus seronk. even seronok tuuu sekejap je . tapi hnye allah je thu betapa gembira saat tuu. :)  aku thu aku ta sesuai dgn kau. tapi aku menangis ble aku tgk kau ske kt kwn bek aku. aku cover je depan mmber aku. aku ta nk dorang thuu. even , aku suka kt kau aku still lgi tlg kwn aku dpt kann kau. sbb kwn aku suke gler kt kau . biarlah tuhan yg menentukan. yess , kegembiraan btol lah org ckp sedih msti ade kegembiraan. tapi seronk tuu saat saat akhir je kann. kenapa ar ? nk bt aku mengharapkan blik kt kau ke.  tapi aku ske mcm nii .sbb ble aku ckp pasal ati akuu. kwn kwn aku smua bgi nasihat (yg thu je lah ) .haha. azhar ponn phm akuu. hah! aku dah blh lupakn die kann.

No comments:

Post a Comment